הדוברת טעתה בהקלדה, עמית סגל הגיב והרשת סערה

    ישראל פריי 2 Comment on הדוברת טעתה בהקלדה, עמית סגל הגיב והרשת סערה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני חודשיים הודיע שר השיכון יואב גלנט על מינויה של נירה ידין למשרת הדוברת האישית. למינוי של ידין, בת 39, עיתונאית וצלמת, הופנתה תשומת לב רבה, בשל היותה חירשת, שהדרך שלה לתקשר עם העולם הוא בכתיבה ובקריאת שפתיים. עצם ההישג של בעלת מוגבלות בדיבור לזכות בתפקיד שמהותו הוא התקשורת הבין אישית, זכה לאהדה רבה, ורבים ראו בזה עידוד לקהילת מוגבלי תנועה המקבלים הוכחה כי כל האפשרויות פתוחות בפניהם.

    את השבוע האחרון תתקשה נירה ידין לשכוח. בדיון בטוויטר שעסק בנושאי אקטואליה הגיבה הדוברת בציוץ: "זו לחלוטין דת ומקומות קדושים בלי קשר לזה שביבי מאוס". מעיניו של עיתונאי ערוץ 2 עמית סגל, לא נעלמה האמירה המעליבה ששיגרה דוברת שר בממשלה, וכתב בתגובה: "אין על תחושת הלכידות של ממשלת נתניהו. הדוברת של שר השיכון על ראש הממשלה: "הוא מאוס".

    הציוץ של סגל עורר סערה ברשת החברתית, כשלוויכוח היצרי הצטרפה ההודעה על סיום עבודתה של הדוברת, תקופה קצרה לאחר שהחלה בעבודתה. חלק מהגולשים ייחסו את הפיטורים לדברים שכתבה על ראה"מ, עובדה שהוכחשה נמרצות ע"י השר גלנט.

    זמן קצר לאחר פריצת העימות הוירטואלי, הגיבה הדוברת במה ששומט את הטענות והעניין שנוצר. "רציתי לכתוב "מאמין" אלא שבטעות הקלדת אייפון הציגה "מאוס", לא שמתי לב וזה פורסם". אחרי שהסירה את הציוץ חזרה ידין והתנצלה מפורשות "אני מביעה צער עמוק על טעות הקלדה עת צייצתי רק כי ראש הממשלה הוא מאמין. אתמול סיימתי תפקידי בהחלטה משותפת עם שר הבינוי גלנט, שר חברתי ומנהיג".

    היא הפצירה מהכתב הבכיר שיחדל מהעניין: "עמית, אתה מנסה לכער. חדל". כתבה הדוברת שגם טענה כי הכתב חסם אותה מחשבון הטוויטר שלה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עבדתי איתה, לדעתי לא טעתה בציוץ בשום אופן
      צריך לדעת שיש לה זיקה לצד שאינו ימין ויש לה צילומים רבים משנתיים האחרונות שצילמה בעיקר מהצד ומתוך השטח הפלסטיני עימותים שבהם הצד של הצבא אינו מוחמה בלשון המעטה….